🥞Pancakes for breakfast!

Hello everyone!
Today I bring you my first recipe video (📹recorded in my kitchen). It is supposed to be a 👪family-friendly activity. You can follow the 📑instructions and send me a nice 📷picture. If you want, you can share your own recipe.
I am a beginner, please don't judge me🤣. I hope you enjoy the video👍, you can get to know me a little better and of course... you can try it at home!

Remember🚸: if you want to cook🍳 anything, do it always in the presence of an adult. 🔞Never alone. Also, it is not a very 💚🌿healthy breakfast either. Do it only once a week.

Ola a todos!
Hoxe tráiovos o meu primeiro video de receitas (grabado na miña cociña). Pretende ser unha actividade para familias. Podedes seguir as instrucións e enviarme unha imaxe. Se queres, podes compartir a túa propia receita.
Son un novato, por favor non me xulgues (jeje). Espero que vos guste o video👍, podedes coñecerme un pouco mellor e como non... podedes probalo na casa!

Lembrade🚸: se queredes cociñar algo, facédeo sempre na presenza dun adulto. 🔞Nunca sós. Tampouco é un almorzo moi saudable. Faino só unha vez por semana.
 

 
Send me your 📸📹pictures👇 by email or Telegram:

Samuel 6th Gr

Noa 4th Gr

Noa 4th Gr

Lucía 2nd Gr

Joel 4th Gr.

Joel 4th Gr

Ana and Lois 4th and 2nd Gr



Comments

Post a Comment